Régebbi versenyekTavern Hero Championship - Darkmoon Faire

Jelentkezők: 85 (Résztvevők: 57)

Tavern Hero Championship - Darkmoon Faire

Verseny jelentkezési időszak: 2016.02.26 22:00 - 2016.04.03 11:00

Formátum: Bo5 - Standard

Offline:
Kezdés:2016.04.03 11:00 Kasztok megadása:
Paklik megadása: Bannolás:
Titkos bannolás: Csapat verseny:
Check-in: Check-in határidő: 2016.04.03 11:00
  • Verseny adatok
  • Jelentkezők (85)
  • Nézők (1)
  • Szabályzat

Tavern Hero Championship - Darkmoon Faire

Ez a verseny ingyenes!

Ez egy Tavern Hero bajnokság! Az első helyezett bekerül a Tavern Hero-k közé, akik megküzdenek egy újabb versenyen, - amit majd a Blizzard határoz meg, hogy mikor és hol lesz - hogy bejuthassanak a legjobb 128 közé és részt vehet a tavaszi európai selejtezőn!

Mindenkit szeretnénk arra kérni, hogy a saját érdekében NE készítsen SPAM paklikat, mert azok törölve lesznek a Hearthstone Hungary-ről, ha pedig a verseny folyamán kiderül, hogy egy játékosnak nincsenek meg a paklijai, úgy azt a játékost KIZÁRJUK a versenyből!!! Elég ha a pakli készítőben kiválasztjátok a 30 lapot és a linket bemásoljátok, így le sem kell mentenetek, vagy regisztráljatok (1 percig sem tart és összeköthető a HearthCup-al) és hozzatok létre privát paklikat! Köszönjük!

Eszközt lehetőleg hozzatok magatokkal, de limitált számban tudunk biztosítani (igazi Gamer gépeken is játszhattok)!

Április 3-án 10:00-10:45-ig manuális check-in-t fogunk végrehajtani! Így nem kerültök össze olyanokkal, akik nem jöttek el.

Jelentkeztek: 85 (Részt vettek: 57)

Limit: Nincs

Jelentkeztek nézőnek: 1

Limit: Nincs

  • Bo3 meccsek kivéve a döntő, ami Bo5 lesz.
  • Egy fordulón belül a nyertesnek egy győzelmet követően kasztot kell cserélnie, a Bo3-as meccsekre három paklival kell készülni három különböző kaszttól - mert egy kizárásra kerül
    • Kasztok: Druid, Hunter, Mage, Paladin, Priest, Rogue, Shaman, Warlock, Warrior.
    • A hős szó használatát kerüljük a félreértések elkerülése érdekében, hiszen például a Mage-nél hősnek számít Medivh és Jaina is, de a kettő ugyanaz a kaszt.
    • A két játékos elmondja egymásnak a rendszerbe felvitt első 3 paklijának a kasztját, majd ebből a háromból mind a ketten kizárnak 1-1-et, így 2 paklijuk marad.
  • A mérkőzés előtt a játékosok az ágrajzban tudják megnézni ellenfeleik által választott classokat.
  • A nyertesnek paklit kell váltania egy fordulón belül (az új pakli nem lehet ugyanattól a kaszttól!)
  • Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, azaz döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal
  • A megnevezett class-ok sorrendje nem azt jelenti, hogy melyik paklival kell kezdeni a játékot. A játékos bármelyik class-al elkezdheti a játékot.
  • Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját vagy újat választ.
  • Ha egy játékos olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Tehát mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival indítja el a követkető meccset. Kérünk mindenkit, hogy figyeljenek oda, mert ez egy általános hiba szokott lenni.
  • A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni.
  • Minden “Best of 3” mérkőzés körülbelül 45 percig tart, kérünk mindenkit, hogy a gyorsabb és hatékonyabb verseny érdekében próbálják meg az időkorláton belül tartan magukat. Egy „Best of 5” mérkőzés ideje a döntőben, szélsőséges esetben 1 óra 30 perc is lehet, ezért a verseny elhúzódhat. Kérjük, hogy a játékosok ennek tudatában nevezzenek a versenyre.
  • A győztesnek meg kell adnia a mérkőzés eredményét a hearthcup.hu oldalon! Amennyiben ez elmulasztásra kerül és a következő kör kezdődne, a szervezők tovább juttathatják ellenfelüket az eredeti győztes helyett.
  • A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani!
  • A Bo5-ös döntőre 4 paklival kell készülni (különböző kasztokkal)!
    • A két játékos elmondja egymásnak, hogy milyen kasztokkal készültek, ebből az négyből mind a ketten kizárnak 1-1-et, így 3 paklijuk marad, amikkel lehet játszani a döntőt.
  • Egyéb: Disconnect esetén a meccset előről kell kezdeni!
Helyszíni check-in: 2016.04.03 11:00 - 2016.04.03 11:00
Verseny kezdete: 2016.04.03 11:00
Az ágrajz