Régebbi versenyekTavern Hero Qualifier - Small-Time Buccaneer

Jelentkezők: 34 (Résztvevők: 31)

Tavern Hero Qualifier - Small-Time Buccaneer

Verseny jelentkezési időszak: 2017.01.09 10:53 - 2017.01.20 16:00

Formátum: Bo5 - Standard

Offline:
Kezdés:2017.01.20 17:00 Kasztok megadása:
Paklik megadása: Bannolás:
Titkos bannolás: Csapat verseny:
Check-in: Check-in határidő: 2017.01.20 16:55
  • Verseny adatok
  • Jelentkezők (34)
  • Nézők (0)
  • Szabályzat

Tavern Hero Qualifier - Small-Time Buccaneer

Az elmúlt hét eseményeire való tekintettel felhívjuk minden tavern hero quialifier versenyző figyelmét, hogy szigorúan betartunk minden szabályt. A részletes szabályzat a "Szabályzat" fül alatt megtalálható. A verseynen való nem megfelelő magatartást mind a szervezők, mind a bár felé nem toleráljuk, ez azonnali kizásárt von maga után.

A győztes meghívást kap a HTC téli bajonkságára, valamint lehetőséget arra, hogy képviselje Magyarországot a Hearthstone Világbajnokság selejtezőjén.

Nevezés: INGYENES

Helyszín: Meltdown Budapest (Zichy Jenő utca 4.)

Számítógépeket korlátozott számban tudunk biztosítani. Ezért lehetőleg hozzatok magatokkal saját eszközt.

Szabályok röviden:

  • Offline
  • Single Elimination
  • BO5 – Best Of 5
  • Conqest
  • A teljes szabályzat a "SZABÁLYZAT" fül alatt megtalálható.

váró lista:

valnarqtlóó

Sephy

Jelentkeztek: 34 (Részt vettek: 31)

Limit: 32

Jelentkeztek nézőnek: 0

Limit: 168

Hearthstone Hungary Szabályzat

Általános

  • Minden játékos köteles elolvasni, megérteni és elfogadni a versenyszabályzatot. Annak nem tudása nem mentesíti a játékosokat a betartásáról.
  • Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
  • A versenyek standard formátumúak.
  • Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás, még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt.
  • A játékosoknak maximum 9 különböző kasztból, 9 különböző paklit rakhatnak össze. Erről kérhetnek egymástól bizonyítékot is, képernyőkép formájában.
  • Ha egy játékos más paklit visz, vagy olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban, vagy a bannolt paklival indítja el a mérkőzést és az ellenfele ezt igazolni tudja képernyőképekkel, akkor az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival indítja el a követkető mérkőzést.
  • Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, tehát döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
  • A meccsek kimeneteléről mindig készüljön képernyőkép! Amennyiben valaki nem ért egyet az eredménnyel, a screenshot alapján fognak a szervezők döntést hozni! Rossz eredményt jelenteni legkésőbb az adott forduló végéig van lehetőség (vagy az eredmény beírását követően 30 percig - amelyik később következik be), amennyiben ez nem történik meg, a kép törölhető, az eredmény végleges!
  • A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve, a szervezők döntenek.
  • Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
  • A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
  • A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
  • A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. Ők élnek az utolsó szó jogával, a nem részletezett vitás esetekben döntenek.
  • A szervezők a változás jogát fenntartják!

Offline

  • Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák, vagy technikai okból eredő disconnect esetén az adott meccset újra kell játszani ugyan azzal a paklival.
  • A versenyzőkről készülhetnek fényképek és videófelvételek, amelyeket a Hearthstone Hungary felhasználhat promóciós célokra és közzé teheti a kommunikációs csatornáin.

Online

  • Szabad használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok saját maguk felelnek. Amennyiben ez bekövetkezik az egyik játékosnál, az elveszíti az aktuális meccset.

Swiss

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).

Double Elimination

  • Az eredményt a verseny szervezőinek kell leadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A verseny egy alsó és egy felső ágból áll. Mindenki a felsőágon indul, aki veszít, az lekerül az alsóágra. Ha az illető még egyszer veszít, akkor kiesik a versenyből.
  • Az alsó ág döntőjének győztese megmérkőzhet a felső ág legjobbjával a tornagyőzelemért
  • Az alsó ág döntőjének vesztese lesz a torna harmadik helyezettje.

Single Elimination

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A versenyen a legjobbat keressük, így aki veszít, az kiesett a játékból

BO7 – Best Of 7

  • A verseny ideje alatt mindenki 5 paklit használhat. Az 5 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 5 paklija közül szabadon 1 paklit tilt (bannol) az ellenfél.
  • A mérkőzés során fennmaradó négy választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 4 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor az ellenfele 3-0, ha 20 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 4-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 2 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztese a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai alapján kapja meg a győzelmet. A győztes az, akinek többélete és pajzsa van.

 

BO5 – Best Of 5

  • A verseny ideje alatt mindenki 4 paklit használhat. A 4 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 4 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó három választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül nem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 3-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1,5 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztes kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

BO3 – Best Of 3

  • A verseny ideje alatt mindenki 3 paklit használhat. A 3 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 3 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó kettő választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 2 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy diszkvalifikálja magát a versenyről és ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztesének kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

Last Hero Standing

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit megtartania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.

Conqest

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.
Check-in: 2017.01.20 16:00 - 2017.01.20 16:55
Verseny kezdete: 2017.01.20 17:00
Az ágrajz