Tavern Hero Qualifier - Small-Time Buccaneer
Verseny jelentkezési időszak: 2017.01.09 10:53 - 2017.01.20 16:00
Formátum: Bo5 - Standard
Offline: | |||
Kezdés: | 2017.01.20 17:00 | Kasztok megadása: | |
Paklik megadása: | Bannolás: | ||
Titkos bannolás: | Csapat verseny: | ||
Check-in: | Check-in határidő: | 2017.01.20 16:55 |
- Verseny adatok
- Jelentkezők (34)
- Nézők (0)
- Szabályzat
Az elmúlt hét eseményeire való tekintettel felhívjuk minden tavern hero quialifier versenyző figyelmét, hogy szigorúan betartunk minden szabályt. A részletes szabályzat a "Szabályzat" fül alatt megtalálható. A verseynen való nem megfelelő magatartást mind a szervezők, mind a bár felé nem toleráljuk, ez azonnali kizásárt von maga után.
A győztes meghívást kap a HTC téli bajonkságára, valamint lehetőséget arra, hogy képviselje Magyarországot a Hearthstone Világbajnokság selejtezőjén.
Nevezés: INGYENES
Helyszín: Meltdown Budapest (Zichy Jenő utca 4.)
Számítógépeket korlátozott számban tudunk biztosítani. Ezért lehetőleg hozzatok magatokkal saját eszközt.
Szabályok röviden:
- Offline
- Single Elimination
- BO5 – Best Of 5
- Conqest
- A teljes szabályzat a "SZABÁLYZAT" fül alatt megtalálható.
váró lista:
valnarqtlóó
Sephy
Jelentkeztek: 34 (Részt vettek: 31)
Limit: 32
Jelentkeztek nézőnek: 0
Limit: 168
Hearthstone Hungary Szabályzat
Általános
- Minden játékos köteles elolvasni, megérteni és elfogadni a versenyszabályzatot. Annak nem tudása nem mentesíti a játékosokat a betartásáról.
- Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
- A versenyek standard formátumúak.
- Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás, még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt.
- A játékosoknak maximum 9 különböző kasztból, 9 különböző paklit rakhatnak össze. Erről kérhetnek egymástól bizonyítékot is, képernyőkép formájában.
- Ha egy játékos más paklit visz, vagy olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban, vagy a bannolt paklival indítja el a mérkőzést és az ellenfele ezt igazolni tudja képernyőképekkel, akkor az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival indítja el a követkető mérkőzést.
- Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, tehát döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
- A meccsek kimeneteléről mindig készüljön képernyőkép! Amennyiben valaki nem ért egyet az eredménnyel, a screenshot alapján fognak a szervezők döntést hozni! Rossz eredményt jelenteni legkésőbb az adott forduló végéig van lehetőség (vagy az eredmény beírását követően 30 percig - amelyik később következik be), amennyiben ez nem történik meg, a kép törölhető, az eredmény végleges!
- A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve, a szervezők döntenek.
- Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
- A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
- A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
- A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. Ők élnek az utolsó szó jogával, a nem részletezett vitás esetekben döntenek.
- A szervezők a változás jogát fenntartják!
Offline
- Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
- Az internetes problémák, vagy technikai okból eredő disconnect esetén az adott meccset újra kell játszani ugyan azzal a paklival.
- A versenyzőkről készülhetnek fényképek és videófelvételek, amelyeket a Hearthstone Hungary felhasználhat promóciós célokra és közzé teheti a kommunikációs csatornáin.
Online
- Szabad használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
- Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok saját maguk felelnek. Amennyiben ez bekövetkezik az egyik játékosnál, az elveszíti az aktuális meccset.
Swiss
- Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
Double Elimination
- Az eredményt a verseny szervezőinek kell leadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
- A verseny egy alsó és egy felső ágból áll. Mindenki a felsőágon indul, aki veszít, az lekerül az alsóágra. Ha az illető még egyszer veszít, akkor kiesik a versenyből.
- Az alsó ág döntőjének győztese megmérkőzhet a felső ág legjobbjával a tornagyőzelemért
- Az alsó ág döntőjének vesztese lesz a torna harmadik helyezettje.
Single Elimination
- Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
- A versenyen a legjobbat keressük, így aki veszít, az kiesett a játékból
BO7 – Best Of 7
- A verseny ideje alatt mindenki 5 paklit használhat. Az 5 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
- Minden fordulóban az ellenfél 5 paklija közül szabadon 1 paklit tilt (bannol) az ellenfél.
- A mérkőzés során fennmaradó négy választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 4 mérkőzést.
- Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor az ellenfele 3-0, ha 20 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 4-0 eredménnyel jut tovább.
- Egy forduló átlagos hossza 2 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztese a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai alapján kapja meg a győzelmet. A győztes az, akinek többélete és pajzsa van.
BO5 – Best Of 5
- A verseny ideje alatt mindenki 4 paklit használhat. A 4 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
- Minden fordulóban az ellenfél 4 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
- A mérkőzés során fennmaradó három választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést.
- Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül nem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 3-0 eredménnyel jut tovább.
- Egy forduló átlagos hossza 1,5 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztes kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.
BO3 – Best Of 3
- A verseny ideje alatt mindenki 3 paklit használhat. A 3 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
- Minden fordulóban az ellenfél 3 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
- A mérkőzés során fennmaradó kettő választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 2 mérkőzést.
- Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy diszkvalifikálja magát a versenyről és ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább.
- Egy forduló átlagos hossza 1 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztesének kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.
Last Hero Standing
- Az adott meccs győztesének kötelező paklit megtartania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.
Conqest
- Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.