Pulitron Hearthstone Cup
Verseny jelentkezési időszak: 2016.12.04 01:46 - 2016.12.08 16:59
Formátum: Bo5 - Standard
Offline: | |||
Kezdés: | 2016.12.08 18:00 | Kasztok megadása: | |
Paklik megadása: | Bannolás: | ||
Titkos bannolás: | Csapat verseny: | ||
Check-in: | Check-in határidő: | 2016.12.08 17:55 |
- Verseny adatok
- Jelentkezők (32)
- Szabályzat
Mélyen Tisztelt Mesekártyázók! Elérkezettnek látjuk az időt, hogy megtornáztassunk kicsit Titeket, szóval figyelmezzetek!
A versenyzők kötelesek játékon belüli ismerős felkérést vissza igazolni orobeRto#2719 -nek és beengedni a mecsbe, hogy közvetíteni tudják.
Nevezési limit: 32 fő
DÍJAZÁS: Az első helyezett kvalifikálja magát a Hearthstone Hungary által megrendezett negyedéves döntőre és betekintést nyerhet a Pulitron Stúdió mindennapjaiba, sőt akár a streamerekkel részt is vehet a közös munkában!
Az élő közvetítést magyar kommentárral a twtich.tv/pulitron_green csatornán követhetitek.
Jelentkeztek: 32 (Részt vettek: 23)
Limit: 32
- Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
- Az eredményt itt, a HearthCup.hu-n a verseny ágrajzában kell megadni (elegendő az egyik játsoknak megadnia).
- Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt.
- A meccsek alatt a játékosok Single Elimination, Conquest „Best of 5” Standard (1 ban) formátumban csapnak össze egymással az általuk előre megadott 4 kaszttal és paklival, ahol 3 meccset kell nyerni.
- A mérkőzés során mindhárom választott kaszttal nyerni kell egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést. Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját vagy újat választ.
- A meccsek kimeneteléről mindig készüljön screenshot! Amennyiben valaki nem ért egyet az eredménnyel, a screenshot alapján fognak a szervezők döntést hozni! Rossz eredményt jelenteni legkésőbb az adott forduló végéig van lehetőség (vagy az eredmény beírását követően 30 percig - amelyik később következik be), amennyiben ez nem történik meg, a screenshot törölhető, az eredmény végleges!
- Amennyiben egy játékos más paklit visz (vagy győzelmet követően ugyanazt hozza) és az ellenfele ezt igazolni tudja screenshotokkal, akkor az a játékos kizárható a versenyből!
- Ha egy játékos olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Tehát mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival inditja el a követkető meccset.
- Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, azaz döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
- Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok az adott meccset kötelesek lejátszani újból. Mindkét játékos ugyanazt a hőst választja amivel játszottak.
- Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 10 percen belül nem jelenik meg, automatikusan elveszíti az adott meccset. Amennyiben 20 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább és automatikusan diszkvalifikálja magát a versenyről.
- A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve a szervezők döntenek.
- Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
- A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
- Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
- A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
- A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. A szervezők élnek az utolsó szó jogán az-az a nem részletezett vitás esetekben a szervezők döntenek.
- A szervezők a változás jogát fenntartják!