NHC Szezon 2 - Medivh's Power
Verseny jelentkezési időszak: 2016.07.24 07:00 - 2016.08.07 10:00
Formátum: Bo5 - Standard
Offline: | |||
Kezdés: | 2016.08.07 11:00 | Kasztok megadása: | |
Paklik megadása: | Bannolás: | ||
Titkos bannolás: | Csapat verseny: | ||
Check-in: | Check-in határidő: | 2016.08.07 10:45 |
- Verseny adatok
- Jelentkezők (16)
- Nézők (1)
- Szabályzat
A 2016-os magyar Hearthstone bajnokság (National HearthCup Championship) második szezonjának a második versenye a BarCraft2-ben! A helyszinen többé nem lesz internet probléma, hiszen már lassan egy hónapja 1000Mbps-es internet érhető el!
Eszközt lehetőleg hozzatok magatokkal, de limitált számban tudunk biztosítani (igazi Gamer gépeken is játszhattok)!
A verseny nevezési díja: 1 000 Ft, melyet fizethettek előre PayPal-on, vagy a helyszínen a BarCraft-ban is augusztus 7-én!
Augusztus 7-én 10:00-10:45-ig manuális check-in-t fogunk végrehajtani, akik befizették a nevezési díjat, azokat "check-in-eljük"! Így nem kerültök össze olyanokkal, akik nem jöttek el.
Jelentkeztek: 16 (Részt vettek: 16)
Limit: Nincs
Jelentkeztek nézőnek: 1
Limit: Nincs
- Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
- A verseny játékos száma nincs korlátozva. Kivétel ez alól a Tavern Hero bajnokság ahol a limit, 128 fő. Kérjük, hogy csak azok a játékosok jelentkezzenek, akik biztosan tudják, hogy az adott időpontban a versenyen meg tudnak jelenni. Ellenkező esetben töröljék nevezésüket vagy jelezzék a szervezők felé (facebook,e-mail,comment) és ne vegyék el a lehetőséget más játékosok elől. Azok a nevezők, akik regisztráltak a versenyre és a kezdés előtt nem jelennek meg TILTÓ listára kerülnek, ezzel automatikusan elesnek attól a lehetőségtől, hogy a következő versenyre nevezzenek.
- Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt. Kivételt élveznek a speciális versenyeink, illetve a kiesettek versenye amiről a szervezők mindenképpen tájékoztatást nyújtanak. A játékosok a versenyre készíthetnek 9 paklit, de egy kaszthoz csak egyet. A meccsek alatt a játékosok Conquest „Best of 5” formátumban csapnak össze egymással az általuk előre megadott 4 kaszttal és paklival, ahol 3 meccset kell nyerni. A megnevezett kasztok sorrendje nem azt jelenti, hogy melyik paklival kell kezdeni a játékot. A játékos bármelyik kasztal elkezdheti a játékot.
- A versenyeken a DOUBLE ELIMINATION formátumot alkalmazzuk.
- A mérkőzés előtt a játékosok az ágrajzban tudják megnézni ellenfeleik álltal választott classokat.
- A mérkőzés során mindhárom választott kasztal nyerni kell egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést. Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját vagy újat választ.
- Ha egy játékos olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Tehát mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival inditja el a követkető meccset.
- Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, azaz döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
- A játékosok ellenőrizhetik az ellenfelük lobby-át ha szeretnék, a paklikat illetően, de nem nézhetnek bele a deckekbe! Természetesen a szervezők probléma esetén mindent ellenőrizni fognak.
- Minden játékos szabadon kiléphet a challenge lobbyból, azért hogy kitörölje az extra paklikat az első meccs megkezdése előtt. Amint az első meccs lement a játékosok nem hagyhatják el a challenge lobbyt. Internetes problémák esetén természetesen ez nem számít.
- Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok az adott meccset kötelesek lejátszani újból. Mindkét játékos ugyanazt a hőst választja amivel játszottak.
- Minden “Best of 5” mérkőzés körülbelül 75 percig tart, kérünk mindenkit, hogy a gyorsabb és hatékonyabb verseny érdekében próbálják meg az időkorláton belül tartan magukat. Amennyiben egy meccs hossza a verseny időben való befejezését veszélyezteti, a meccs eredményéről a szervezők jogosultak dönteni. Szándékosan időt húzni tilos.
- Minden lejátszott BO5 után lesznek szünetek a játékosok számára, annak függvényében ki mennyire gyorsan játszotta le a meccseit. Kérünk mindenkit, hogy a következő kör kezdéséig érjen vissza és legyen elérhető távolságban.
- Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 10 percen belül nem jelenik meg, automatikusan elveszíti az adott meccset. Amennyiben 20 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább és automatikusan diszkvalifikálja magát a versenyről.
- A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve a sorsolás, vagy a szervezők döntenek.
- Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
- A győztesnek meg kell adnia a mérkőzés eredményét a hearthcup.hu oldalon! Amennyiben ez elmulasztásra kerül és a kovetkető kör kezdődne, a szervezők továbbjuttathatják ellenfelüket az eredeti győztes helyett.
- A győztes és a vesztes játékos is köteles screenshot-ot készíteni minden mérkőzés után. A vitas helyzetek kiküszöbölésére. (A screenshotot PRT SC gombbal lehet készíteni a játékban)
- A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
- Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
- A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
- A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. A szervezők élnek az utolsó szó jogán az-az a nem részletezett vitás esetekben a szervezők döntenek.
- A résztvevők jelentkezésükkel tisztában vannak és elfogadják, hogy a verseny alatt készülhetnek felvételek,- illetve fényképek róluk amiket a Hearthstone Hungary használhat esetleges videókhoz, vagy feltöltheti az általuk használt média csatornákra (pl: facebook,youtube...stb)
- A szervezők a változás jogát fenntartják!
- Egyéb: Disconnect esetén a meccset előről kell kezdeni!