Régebbi versenyekNHC Szezon 2 - Alodi, the First Guardian

Jelentkezők: 21 (Résztvevők: 16)

NHC Szezon 2 - Alodi, the First Guardian

Verseny jelentkezési időszak: 2016.08.25 07:00 - 2016.09.04 10:00

Formátum: Double Elimination Bo5 - Standard

Offline:
Kezdés: 2016.09.04 11:00 Kasztok megadása:
Paklik megadása: Bannolás:
Titkos bannolás: Csapat verseny:
Check-in: Check-in határidő: 2016.09.04 10:45
  • Verseny adatok
  • Jelentkezők (21)
  • Nézők (1)
  • Szabályzat

NHC Szezon 2 - Alodi, the First Guardian

A 2016-os magyar Hearthstone bajnokság (National HearthCup Championship) második szezonjának a negyedik versenye a BarCraft2-ben! A helyszinen többé nem lesz internet probléma, hiszen már több, mint egy hónapja 1000Mbps-es internet érhető el!

Eszközt lehetőleg hozzatok magatokkal, de limitált számban tudunk biztosítani (igazi Gamer gépeken is játszhattok)!

A verseny nevezési díja: 1 000 Ft, melyet fizethettek előre PayPal-on, vagy a helyszínen a BarCraftban is szeptember 4-én!

Szeptember 4-én 10:00-10:45-ig manuális check-in-t fogunk végrehajtani, akik befizették a nevezési díjat, azokat "check-in-eljük"! Így nem kerültök össze olyanokkal, akik nem jöttek el.

Jelentkeztek nézőnek: 1

Limit: Nincs

  • 2016/08/13 változások félkövérrel:
    • A versenyeken a DOUBLE ELIMINATION formátumot alkalmazzuk.
    • 4 kasztot kell megadni, amiket a verseny során használni fogtok - ezt ráértek megadni a verseny 1. fordulójáig, tehát nem kötelező jelentkezéskor kiválasztani!
    • Többé nem kell a paklikat megadni jelentkezésnél, de mindenkinek csak egy paklija lehet kasztonként (tehát legfeljebb 9 pakli) a verseny ideje alatt!
    • A verseny kezdete előtt bárkinek az eszközén megnézhetjük, hogy biztosan minden kaszttól csak egy paklival rendelkezik. Aki nem, azt megkérjük, hogy törölje a többit, vagy akár ki is zárhatjuk.
    • Akik a verseny 1. fordulójáig nem adják meg a kasztjaikat, őket figyelmeztetjük (a figyelmeztetést követően ki is zárhatjuk)!
  • Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
  • A verseny játékos száma nincs korlátozva. Kivétel ez alól a Tavern Hero bajnokság ahol a limit, 128 fő. Kérjük, hogy csak azok a játékosok jelentkezzenek, akik biztosan tudják, hogy az adott időpontban a versenyen meg tudnak jelenni. Ellenkező esetben töröljék nevezésüket vagy jelezzék a szervezők felé (facebook,e-mail,comment) és ne vegyék el a lehetőséget más játékosok elől. Azok a nevezők, akik regisztráltak a versenyre és a kezdés előtt nem jelennek meg TILTÓ listára kerülnek, ezzel automatikusan elesnek attól a lehetőségtől, hogy a következő versenyre nevezzenek.
  • Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt. Kivételt élveznek a speciális versenyeink, illetve a kiesettek versenye amiről a szervezők mindenképpen tájékoztatást nyújtanak. A játékosok a versenyre készíthetnek 9 paklit, de egy kaszthoz csak egyet. A meccsek alatt a játékosok Conquest „Best of 5” formátumban csapnak össze egymással az általuk előre megadott 4 kaszttal és paklival, ahol 3 meccset kell nyerni. A megnevezett kasztok sorrendje nem azt jelenti, hogy melyik paklival kell kezdeni a játékot. A játékos bármelyik kaszttal elkezdheti a játékot.
  • A mérkőzés előtt a játékosok az ágrajzban tudják megnézni az ellenfelük álltal választott kasztokat.
  • A mérkőzés során mindhárom választott kasztal nyerni kell egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést. Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját vagy újat választ.
  • Ha egy játékos olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Tehát mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival inditja el a követkető meccset.
  • Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, azaz döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
  • A játékosok ellenőrizhetik az ellenfelük lobby-át ha szeretnék, a paklikat illetően, de nem nézhetnek bele a deckekbe! Természetesen a szervezők probléma esetén mindent ellenőrizni fognak.
  • Minden játékos szabadon kiléphet a challenge lobbyból, azért hogy kitörölje az extra paklikat az első meccs megkezdése előtt. Amint az első meccs lement a játékosok nem hagyhatják el a challenge lobbyt. Internetes problémák esetén természetesen ez nem számít.
  • Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok az adott meccset kötelesek lejátszani újból. Mindkét játékos ugyanazt a hőst választja amivel játszottak.
  • Minden “Best of 5” mérkőzés körülbelül 75 percig tart, kérünk mindenkit, hogy a gyorsabb és hatékonyabb verseny érdekében próbálják meg az időkorláton belül tartan magukat. Amennyiben egy meccs hossza a verseny időben való befejezését veszélyezteti, a meccs eredményéről a szervezők jogosultak dönteni. Szándékosan időt húzni tilos.
  • Minden lejátszott BO5 után lesznek szünetek a játékosok számára, annak függvényében ki mennyire gyorsan játszotta le a meccseit. Kérünk mindenkit, hogy a következő kör kezdéséig érjen vissza és legyen elérhető távolságban.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 10 percen belül nem jelenik meg, automatikusan elveszíti az adott meccset. Amennyiben 20 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább és automatikusan diszkvalifikálja magát a versenyről.
  • A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve a sorsolás, vagy a szervezők döntenek.
  • Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
  • A győztesnek meg kell adnia a mérkőzés eredményét a hearthcup.hu oldalon! Amennyiben ez elmulasztásra kerül és a kovetkető kör kezdődne, a szervezők továbbjuttathatják ellenfelüket az eredeti győztes helyett.
  • A győztes és a vesztes játékos is köteles screenshot-ot készíteni minden mérkőzés után. A vitas helyzetek kiküszöbölésére. (A screenshotot PRT SC gombbal lehet készíteni a játékban)
  • A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
  • Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
  • A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. A szervezők élnek az utolsó szó jogán az-az a nem részletezett vitás esetekben a szervezők döntenek.
  • A résztvevők jelentkezésükkel tisztában vannak és elfogadják, hogy a verseny alatt készülhetnek felvételek,- illetve fényképek róluk amiket a Hearthstone Hungary használhat esetleges videókhoz, vagy feltöltheti az általuk használt média csatornákra (pl: facebook,youtube...stb)
  • A szervezők a változás jogát fenntartják!
  • Egyéb: Disconnect esetén a meccset előről kell kezdeni!

Helyszíni check-in: 2016.09.04 10:00 - 2016.09.04 10:45
Verseny kezdete: 2016.09.04 11:00
Az ágrajz