Tavern Hero - Emerald Nightmare
Verseny jelentkezési időszak: 2016.06.28 06:00 - 2016.07.24 10:00
Formátum: Bo5 - Standard
Offline: | |||
Kezdés: | 2016.07.24 11:00 | Kasztok megadása: | |
Paklik megadása: | Bannolás: | ||
Titkos bannolás: | Csapat verseny: | ||
Check-in: | Check-in határidő: | 2016.07.24 11:00 |
- Verseny adatok
- Jelentkezők (18)
- Nézők (0)
- Szabályzat
A nevezés 1000 Ft, melyet a helyszinen lehet fizetni a verseny napján!
Ez egy Tavern Hero bajnokság! Az első helyezett bekerül a Tavern Hero-k közé, akik megküzdenek egy újabb versenyen, hogy bejuthassanak a legjobb 128 közé és részt vehessenek a nyári európai selejtezőn!
Eszközt lehetőleg hozzatok magatokkal, de limitált számban tudunk biztosítani (igazi Gamer gépeken is játszhattok)!
Július 24-én 10:00-10:45-ig manuális check-in-t fogunk végrehajtani! Így nem kerültök össze olyanokkal, akik nem jöttek el.
Jelentkeztek: 18 (Részt vettek: 16)
Limit: Nincs
Jelentkeztek nézőnek: 0
Limit: Nincs
- Bo5 meccsek!
- Egy fordulón belül a nyertesnek egy győzelmet követően kasztot kell cserélnie, a Bo5-ös meccsekre négy paklival kell készülni négy különböző kaszttól - mert egy kizárásra kerül
- Kasztok: Druid, Hunter, Mage, Paladin, Priest, Rogue, Shaman, Warlock, Warrior.
- A hős szó használatát kerüljük a félreértések elkerülése érdekében, hiszen például a Mage-nél hősnek számít Medivh és Jaina is, de a kettő ugyanaz a kaszt.
- A két játékos elmondja egymásnak a rendszerbe felvitt 4 paklijának a kasztját, majd ebből a négyből mind a ketten kizárnak 1-1-et, így 3 paklijuk marad.
- A mérkőzés előtt a játékosok az ágrajzban tudják megnézni ellenfeleik által választott classokat.
- A nyertesnek paklit kell váltania egy fordulón belül (az új pakli nem lehet ugyanattól a kaszttól!)
- Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, azaz döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal
- A megnevezett kasztok sorrendje nem azt jelenti, hogy melyik paklival kell kezdeni a játékot. A játékos bármelyik kasztal elkezdheti a játékot.
- Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját vagy újat választ.
- Ha egy játékos olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Tehát mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival indítja el a követkető meccset. Kérünk mindenkit, hogy figyeljenek oda, mert ez egy általános hiba szokott lenni.
- A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni.
- A győztesnek meg kell adnia a mérkőzés eredményét a hearthcup.hu oldalon! Amennyiben ez elmulasztásra kerül és a következő kör kezdődne, a szervezők tovább juttathatják ellenfelüket az eredeti győztes helyett.
- A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani!
- A résztvevők jelentkezésükkel tisztában vannak és elfogadják, hogy a verseny alatt készülhetnek felvételek,- illetve fényképek róluk amiket a Hearthstone Hungary használhat esetleges videókhoz, vagy feltöltheti az általuk használt média csatornákra (pl: facebook,youtube...stb)
- Egyéb: Disconnect esetén a meccset előről kell kezdeni!