Gyors bejelentkezés vagy regisztráció

A versenyjelentkezéshez be kell jelentkezned vagy regisztrálnod kell, ha még nem tetted. A regisztráció legfeljebb 1 percet vesz igénybe.

HearthCup aktuális versenyek (4 verseny érhető el jelenleg)

Offline verseny jutalmakkal - Tavern Hero Qualifier - Small-Time Buccaneer

Versenyjelentkezés

Részletek!

Online verseny - HCL Online - Potion of Madness

Versenyjelentkezés

Részletek!

Offline verseny jutalmakkal - Hearthstone Champions League - Negyedéves döntő

Részletek!

Offline verseny jutalmakkal - Hearthstone Champions League - Döntő

Részletek!

Jelentkezők: 32

Tavern Hero Qualifier - Small-Time Buccaneer

Regisztrációs időszak: 2017-01-09 10:53 - 2017-01-20 16:00

Formátum: Bo5

  • Verseny adatok
  • Jelentkezők (32)
  • Nézők (0)
  • Szabályzat

A győztes meghívást kap a HTC téli bajonkságára, valamint lehetőséget arra, hogy képviselje Magyarországot a Hearthstone Világbajnokság selejtezőjén.

Nevezés: INGYENES

Helyszín: Meltdown Budapest (Zichy Jenő utca 4.)

Számítógépeket korlátozott számban tudunk biztosítani. Ezért lehetőleg hozzatok magatokkal saját eszközt.

Szabályok röviden:

  • Offline
  • Single Elimination
  • BO5 – Best Of 5
  • Conqest
  • A teljes szabályzat a "SZABÁLYZAT" fül alatt megtalálható.

Jelentkeztek nézőnek: 0

Limit: 168

Hearthstone Hungary Szabályzat

Általános

  • Minden játékos köteles elolvasni, megérteni és elfogadni a versenyszabályzatot. Annak nem tudása nem mentesíti a játékosokat a betartásáról.
  • Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
  • A versenyek standard formátumúak.
  • Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás, még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt.
  • A játékosoknak maximum 9 különböző kasztból, 9 különböző paklit rakhatnak össze. Erről kérhetnek egymástól bizonyítékot is, képernyőkép formájában.
  • Ha egy játékos más paklit visz, vagy olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban, vagy a bannolt paklival indítja el a mérkőzést és az ellenfele ezt igazolni tudja képernyőképekkel, akkor az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival indítja el a követkető mérkőzést.
  • Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, tehát döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
  • A meccsek kimeneteléről mindig készüljön képernyőkép! Amennyiben valaki nem ért egyet az eredménnyel, a screenshot alapján fognak a szervezők döntést hozni! Rossz eredményt jelenteni legkésőbb az adott forduló végéig van lehetőség (vagy az eredmény beírását követően 30 percig - amelyik később következik be), amennyiben ez nem történik meg, a kép törölhető, az eredmény végleges!
  • A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve, a szervezők döntenek.
  • Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
  • A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
  • A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
  • A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. Ők élnek az utolsó szó jogával, a nem részletezett vitás esetekben döntenek.
  • A szervezők a változás jogát fenntartják!

Offline

  • Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák, vagy technikai okból eredő disconnect esetén az adott meccset újra kell játszani ugyan azzal a paklival.
  • A versenyzőkről készülhetnek fényképek és videófelvételek, amelyeket a Hearthstone Hungary felhasználhat promóciós célokra és közzé teheti a kommunikációs csatornáin.

Online

  • Szabad használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok saját maguk felelnek. Amennyiben ez bekövetkezik az egyik játékosnál, az elveszíti az aktuális meccset.

Swiss

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).

Double Elimination

  • Az eredményt a verseny szervezőinek kell leadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A verseny egy alsó és egy felső ágból áll. Mindenki a felsőágon indul, aki veszít, az lekerül az alsóágra. Ha az illető még egyszer veszít, akkor kiesik a versenyből.
  • Az alsó ág döntőjének győztese megmérkőzhet a felső ág legjobbjával a tornagyőzelemért
  • Az alsó ág döntőjének vesztese lesz a torna harmadik helyezettje.

Single Elimination

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A versenyen a legjobbat keressük, így aki veszít, az kiesett a játékból

BO7 – Best Of 7

  • A verseny ideje alatt mindenki 5 paklit használhat. Az 5 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 5 paklija közül szabadon 1 paklit tilt (bannol) az ellenfél.
  • A mérkőzés során fennmaradó négy választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 4 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor az ellenfele 3-0, ha 20 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 4-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 2 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztese a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai alapján kapja meg a győzelmet. A győztes az, akinek többélete és pajzsa van.

 

BO5 – Best Of 5

  • A verseny ideje alatt mindenki 4 paklit használhat. A 4 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 4 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó három választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül nem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 3-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1,5 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztes kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

BO3 – Best Of 3

  • A verseny ideje alatt mindenki 3 paklit használhat. A 3 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 3 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó kettő választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 2 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy diszkvalifikálja magát a versenyről és ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztesének kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

Last Hero Standing

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit megtartania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.

Conqest

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.
Check-in: 2017-01-20 16:00 - 2017-01-20 16:55

Verseny kezdete: 2017-01-20 17:00

Hozzászólok

A versenyjelentkezéshez be kell jelentkezned vagy regisztrálnod kell, ha még nem tetted. A regisztráció legfeljebb 1 percet vesz igénybe.

Jelentkezők: 30

HCL Online - Potion of Madness

Regisztrációs időszak: 2017-01-09 16:59 - 2017-01-21 14:00

Formátum: Bo5

  • Verseny adatok
  • Jelentkezők (30)
  • Szabályzat

A Herathstone Champions League új szezonja indul el, az év első online selejtezőjével. Ebben a szezonban minden offline selejtező első három helyezettje, valamint az online kupák első helyezettjei kapnak meghívást a negyedéves döntőre. Az offline megmérettetéseken pontversenyt is rendezünk, melynek első hat helyezettje jut a negyedéves döntőbe. Természetesen minden versenyző egy meghívót kap. Amennyiben valaki többször is kiérdemelte a meghívást, automatikusan az utána következő versenyző kapja meg azt.

Nevezés:INGYENES

Szabályok röviden:

  • Online
  • Single Elimination
  • BO5 – Best Of 5
  • Conqest
  • A teljes szabályzat a "SZABÁLYZAT" fül alatt megtalálható.

Hearthstone Hungary Szabályzat

Általános

  • Minden játékos köteles elolvasni, megérteni és elfogadni a versenyszabályzatot. Annak nem tudása nem mentesíti a játékosokat a betartásáról.
  • Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
  • A versenyek standard formátumúak.
  • Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás, még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt.
  • A játékosoknak maximum 9 különböző kasztból, 9 különböző paklit rakhatnak össze. Erről kérhetnek egymástól bizonyítékot is, képernyőkép formájában.
  • Ha egy játékos más paklit visz, vagy olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban, vagy a bannolt paklival indítja el a mérkőzést és az ellenfele ezt igazolni tudja képernyőképekkel, akkor az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival indítja el a követkető mérkőzést.
  • Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, tehát döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
  • A meccsek kimeneteléről mindig készüljön képernyőkép! Amennyiben valaki nem ért egyet az eredménnyel, a screenshot alapján fognak a szervezők döntést hozni! Rossz eredményt jelenteni legkésőbb az adott forduló végéig van lehetőség (vagy az eredmény beírását követően 30 percig - amelyik később következik be), amennyiben ez nem történik meg, a kép törölhető, az eredmény végleges!
  • A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve, a szervezők döntenek.
  • Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
  • A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
  • A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
  • A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. Ők élnek az utolsó szó jogával, a nem részletezett vitás esetekben döntenek.
  • A szervezők a változás jogát fenntartják!

Offline

  • Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák, vagy technikai okból eredő disconnect esetén az adott meccset újra kell játszani ugyan azzal a paklival.
  • A versenyzőkről készülhetnek fényképek és videófelvételek, amelyeket a Hearthstone Hungary felhasználhat promóciós célokra és közzé teheti a kommunikációs csatornáin.

Online

  • Szabad használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok saját maguk felelnek. Amennyiben ez bekövetkezik az egyik játékosnál, az elveszíti az aktuális meccset.

Swiss

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).

Double Elimination

  • Az eredményt a verseny szervezőinek kell leadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A verseny egy alsó és egy felső ágból áll. Mindenki a felsőágon indul, aki veszít, az lekerül az alsóágra. Ha az illető még egyszer veszít, akkor kiesik a versenyből.
  • Az alsó ág döntőjének győztese megmérkőzhet a felső ág legjobbjával a tornagyőzelemért
  • Az alsó ág döntőjének vesztese lesz a torna harmadik helyezettje.

Single Elimination

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A versenyen a legjobbat keressük, így aki veszít, az kiesett a játékból

BO7 – Best Of 7

  • A verseny ideje alatt mindenki 5 paklit használhat. Az 5 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 5 paklija közül szabadon 1 paklit tilt (bannol) az ellenfél.
  • A mérkőzés során fennmaradó négy választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 4 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor az ellenfele 3-0, ha 20 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 4-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 2 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztese a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai alapján kapja meg a győzelmet. A győztes az, akinek többélete és pajzsa van.

 

BO5 – Best Of 5

  • A verseny ideje alatt mindenki 4 paklit használhat. A 4 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 4 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó három választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül nem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 3-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1,5 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztes kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

BO3 – Best Of 3

  • A verseny ideje alatt mindenki 3 paklit használhat. A 3 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 3 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó kettő választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 2 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy diszkvalifikálja magát a versenyről és ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztesének kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

Last Hero Standing

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit megtartania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.

Conqest

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.
Check-in: 2017-01-21 14:00 - 2017-01-21 14:55

Verseny kezdete: 2017-01-21 15:00

Hozzászólok

A versenyjelentkezéshez be kell jelentkezned vagy regisztrálnod kell, ha még nem tetted. A regisztráció legfeljebb 1 percet vesz igénybe.

Jelentkezők: 0

Hearthstone Champions League - Negyedéves döntő

Regisztrációs időszak: Manuális regisztráció

Formátum: Bo5

  • Verseny adatok
  • Jelentkezők (0)
  • Nézők (0)
  • Szabályzat

A dátum és a formátum még nem végleges!

Eddig jelentkeztek: 0

Limit: Nincs

Jelentkeztek nézőnek: 0

Limit: Nincs

Hearthstone Hungary Szabályzat

Általános

  • Minden játékos köteles elolvasni, megérteni és elfogadni a versenyszabályzatot. Annak nem tudása nem mentesíti a játékosokat a betartásáról.
  • Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
  • A versenyek standard formátumúak.
  • Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás, még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt.
  • A játékosoknak maximum 9 különböző kasztból, 9 különböző paklit rakhatnak össze. Erről kérhetnek egymástól bizonyítékot is, képernyőkép formájában.
  • Ha egy játékos más paklit visz, vagy olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban, vagy a bannolt paklival indítja el a mérkőzést és az ellenfele ezt igazolni tudja képernyőképekkel, akkor az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival indítja el a követkető mérkőzést.
  • Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, tehát döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
  • A meccsek kimeneteléről mindig készüljön képernyőkép! Amennyiben valaki nem ért egyet az eredménnyel, a screenshot alapján fognak a szervezők döntést hozni! Rossz eredményt jelenteni legkésőbb az adott forduló végéig van lehetőség (vagy az eredmény beírását követően 30 percig - amelyik később következik be), amennyiben ez nem történik meg, a kép törölhető, az eredmény végleges!
  • A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve, a szervezők döntenek.
  • Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
  • A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
  • A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
  • A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. Ők élnek az utolsó szó jogával, a nem részletezett vitás esetekben döntenek.
  • A szervezők a változás jogát fenntartják!

Offline

  • Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák, vagy technikai okból eredő disconnect esetén az adott meccset újra kell játszani ugyan azzal a paklival.
  • A versenyzőkről készülhetnek fényképek és videófelvételek, amelyeket a Hearthstone Hungary felhasználhat promóciós célokra és közzé teheti a kommunikációs csatornáin.

Online

  • Szabad használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok saját maguk felelnek. Amennyiben ez bekövetkezik az egyik játékosnál, az elveszíti az aktuális meccset.

Swiss

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).

Double Elimination

  • Az eredményt a verseny szervezőinek kell leadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A verseny egy alsó és egy felső ágból áll. Mindenki a felsőágon indul, aki veszít, az lekerül az alsóágra. Ha az illető még egyszer veszít, akkor kiesik a versenyből.
  • Az alsó ág döntőjének győztese megmérkőzhet a felső ág legjobbjával a tornagyőzelemért
  • Az alsó ág döntőjének vesztese lesz a torna harmadik helyezettje.

Single Elimination

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A versenyen a legjobbat keressük, így aki veszít, az kiesett a játékból

BO7 – Best Of 7

  • A verseny ideje alatt mindenki 5 paklit használhat. Az 5 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 5 paklija közül szabadon 1 paklit tilt (bannol) az ellenfél.
  • A mérkőzés során fennmaradó négy választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 4 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor az ellenfele 3-0, ha 20 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 4-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 2 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztese a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai alapján kapja meg a győzelmet. A győztes az, akinek többélete és pajzsa van.

 

BO5 – Best Of 5

  • A verseny ideje alatt mindenki 4 paklit használhat. A 4 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 4 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó három választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül nem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 3-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1,5 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztes kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

BO3 – Best Of 3

  • A verseny ideje alatt mindenki 3 paklit használhat. A 3 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 3 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó kettő választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 2 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy diszkvalifikálja magát a versenyről és ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztesének kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

Last Hero Standing

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit megtartania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.

Conqest

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.
Check-in: 2017-04-08 10:00 - 2017-04-08 10:45

Verseny kezdete: 2017-04-08 10:00

Hozzászólok

Jelentkezők: 0

Hearthstone Champions League - Döntő

Regisztrációs időszak: Manuális regisztráció

Formátum: Bo5

  • Verseny adatok
  • Jelentkezők (0)
  • Nézők (0)
  • Szabályzat

A dátum és a formátum még nem végleges!

Eddig jelentkeztek: 0

Limit: Nincs

Jelentkeztek nézőnek: 0

Limit: Nincs

Hearthstone Hungary Szabályzat

Általános

  • Minden játékos köteles elolvasni, megérteni és elfogadni a versenyszabályzatot. Annak nem tudása nem mentesíti a játékosokat a betartásáról.
  • Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
  • A versenyek standard formátumúak.
  • Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás, még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt.
  • A játékosoknak maximum 9 különböző kasztból, 9 különböző paklit rakhatnak össze. Erről kérhetnek egymástól bizonyítékot is, képernyőkép formájában.
  • Ha egy játékos más paklit visz, vagy olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban, vagy a bannolt paklival indítja el a mérkőzést és az ellenfele ezt igazolni tudja képernyőképekkel, akkor az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival indítja el a követkető mérkőzést.
  • Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, tehát döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
  • A meccsek kimeneteléről mindig készüljön képernyőkép! Amennyiben valaki nem ért egyet az eredménnyel, a screenshot alapján fognak a szervezők döntést hozni! Rossz eredményt jelenteni legkésőbb az adott forduló végéig van lehetőség (vagy az eredmény beírását követően 30 percig - amelyik később következik be), amennyiben ez nem történik meg, a kép törölhető, az eredmény végleges!
  • A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve, a szervezők döntenek.
  • Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
  • A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
  • A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
  • A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. Ők élnek az utolsó szó jogával, a nem részletezett vitás esetekben döntenek.
  • A szervezők a változás jogát fenntartják!

Offline

  • Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák, vagy technikai okból eredő disconnect esetén az adott meccset újra kell játszani ugyan azzal a paklival.
  • A versenyzőkről készülhetnek fényképek és videófelvételek, amelyeket a Hearthstone Hungary felhasználhat promóciós célokra és közzé teheti a kommunikációs csatornáin.

Online

  • Szabad használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
  • Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok saját maguk felelnek. Amennyiben ez bekövetkezik az egyik játékosnál, az elveszíti az aktuális meccset.

Swiss

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).

Double Elimination

  • Az eredményt a verseny szervezőinek kell leadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A verseny egy alsó és egy felső ágból áll. Mindenki a felsőágon indul, aki veszít, az lekerül az alsóágra. Ha az illető még egyszer veszít, akkor kiesik a versenyből.
  • Az alsó ág döntőjének győztese megmérkőzhet a felső ág legjobbjával a tornagyőzelemért
  • Az alsó ág döntőjének vesztese lesz a torna harmadik helyezettje.

Single Elimination

  • Az eredményt a HearthCup.hu-n a verseny ágrajza felett kell megadni (elegendő az egyik játékosnak megadnia).
  • A versenyen a legjobbat keressük, így aki veszít, az kiesett a játékból

BO7 – Best Of 7

  • A verseny ideje alatt mindenki 5 paklit használhat. Az 5 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 5 paklija közül szabadon 1 paklit tilt (bannol) az ellenfél.
  • A mérkőzés során fennmaradó négy választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 4 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor az ellenfele 3-0, ha 20 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 4-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 2 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztese a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai alapján kapja meg a győzelmet. A győztes az, akinek többélete és pajzsa van.

 

BO5 – Best Of 5

  • A verseny ideje alatt mindenki 4 paklit használhat. A 4 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 4 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó három választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül nem jelenik meg, úgy ellenfele eredménye 2-0 lesz, ha 15 perc eltelte után sem jelenik meg, akkor diszkvalifikálja magát a versenyről és az ellenfele 3-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1,5 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztes kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

BO3 – Best Of 3

  • A verseny ideje alatt mindenki 3 paklit használhat. A 3 paklinak különböző kasztokból kell készülniük. Verseny közben cserélni tilos.
  • Minden fordulóban az ellenfél 3 paklija közül szabadon 1 tiltható (bannolható). Ezt mindkét fél megteheti.
  • A mérkőzés során fennmaradó kettő választott kaszttal kell nyerni egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 2 mérkőzést.
  • Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 5 percen belül nem jelenik meg, elveszíti az adott meccset. Amennyiben 10 percen belül sem jelenik meg, úgy diszkvalifikálja magát a versenyről és ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább.
  • Egy forduló átlagos hossza 1 óra. A verseny időben való befejezésének veszélyeztetése esetén a szervezők félbeszakíthatják a fordulót. Az adott meccs győztesének kiválasztásában a pályán lévő lények támadási értéke, a hősök élete és pajzsai a meghatározóak. A győztes az, akinek több élete és pajzsa van.

Last Hero Standing

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit megtartania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.

Conqest

  • Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést, dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját, vagy újat választ.
Helyszíni check-in: 2017-04-29 10:00 - 2017-04-29 10:45

Verseny kezdete: 2017-04-29 10:00

Hozzászólok

HearthCup miniblog

2016.08.13 - HearthCup v3.5

  • Elkészült a Double Elimination, mostantól a legtöbb offline versenyünkön ezt a formátumot fogjuk használni.
  • Offline versenyek esetén van lehetőség a kasztok utólagos módosítására.
  • További hibajavítások.

2016.04.02 - HearthCup v3.4

  • Az offline versenyekhez mostantól meg kell adni a verseny használt paklikat. Az ehhez szükséges felület elkészült.
  • A profil beállításokban mostantól ki/bekapcsolható, hogy az ágrajznál a játékosok neve link legyen.
  • Az online check-in hibái ki lettek javítva.
  • Egyéb hibajavítások.

2016.03.22 - HearthCup v3.3

  • Elkészült a Swiss rendszer.
  • Új design Swiss esetén, a Swiss-t követően a legjobb 8 ágrajzához nem jön létre új verseny, hanem a Swiss-ből fog elérhetővé válni.
  • Az ágrajzokban mostantól a nevek linkek az adott játékos profiljához.
  • A profil frissítve lett, kinézet változások, hibajavítások Fireside és NHC versenyekkel kapcsolatosan.
  • Egyéb javítások mobilokon.

2016.03.09 - HearthCup v3.2.3

  • Az offline versenyeknél mostantól egy kattintással lehet jelentkezni a versenyre (nincsen külön versenyjelentkezés oldal, mint eddig, vagy, mint az online versenyeknél).
  • Jelentkezést követően felugró ablak tájékoztat a sikeres jelentkezésről.
  • Figyelmeztetés rossz BattleTag esetén.
  • Drag'n'Scroll funkció az ágrajznál.
  • Hibajavítások az ágrajzon és a jelentkezésnél.

2016.03.01 - HearthCup v3.2.2

  • Bejelentkezés és regisztráció gomb a versenyeknél, ha nem vagy bejelentkezve.
  • Hibajavítások iOS rendszerek esetében.
  • Egyéb apróbb javítások az ágrajz működésével kapcsolatosan, illetve a bejelentések menüpont is fejlesztve lett, a Hearthstone Hungary főoldalának kinézete alapján.
  • A kapcsolat oldalon ismét írhattok nekünk e-mail-eket (csak 1 hétig nem működött egy változtatás miatt).

2016.02.29 - HearthCup v3.2.1

  • Újabb információk az ágrajznál, így egyértelműbb az is, hogy miért nem viheti még be valaki az eredményét. Továbbá a résztvevők száma is látható mostantól.

2016.02.27 - HearthCup v3.2

  • A főoldalon mostantól azonnal jelentkezhettek bármelyik elérhető versenyünkre, hiszen az elején láthatjátok az összeset!
  • Ezt az új funkciót a profilban kikapcsolhatjátok, ha zavarónak találnátok.
  • Mostantól nemcsak felhasználói, hanem adminisztrátori Check-in is van, amit a National HearthCup Championship-eken (NHC) fogunk használni, így nektek a check-in-nel nem kell foglalkoznotok.
  • Mostantól már bárhol be tudtok jelentkezni az oldalra, leírásokat egyértelműsítettük, így remélhetőleg már mindenkinek egyszerű a regisztráció, a jelentkezés és az oldal használata.
  • A profilban egy hiba miatt előfordulhatott, hogy nem tudtátok menteni a beállításokat, ez ki lett javítva.
  • Navigációs sáv bevezetése a verseny részletekhez, régebbi versenyekhez és az ágrajzhoz az egyszerűbb tájékozódás érdekében.
  • Azoknál a versenyeknél, ahol van check-in, mostantól a jelentkezőknél egy zöld pipa jelzi a "check-in" időszak alatt, hogy ki check-in-elt már (Jelenleg csak az NHC kupáknál használunk check-in-t). Továbbá a régebbi versenyek menüpontban mostantól, azoknál a versenyeknél, ahol check-in-t használtunk a jelentkezők mellett láthatjátok, hogy hány db résztvevő volt a versenyen (tehát check-in-eltek), de a zöld pipa ott is megjelenik és az alapján is látható.
  • A lejátszott versenyeknek már az adatai is elérhetőek a régebbi versenyek menüpontból.
  • További apróbb változások, hibajavítások és újabb kiírások a check-in-nel és a nézői jelentkezéssel kapcsolatosan.

2016.02.07 - HearthCup v3.1.1

  • Akik offline versenyre jelentkeznek, mostantól meg kell adniuk a teljes nevüket, így a helyszínen gyorsabban tudunk számlát adni a befizetett összegről! Megértéseteket köszönjük!
  • A profilban mostantól megadható a teljes név és változtatható a születési dátum.
  • Egy hiba miatt a nézői profillal nem lehetett nézőként sem jelentkezni, ez ki lett javítva.
  • Az ágrajznál, már egyértelműbb üzenetet és egy bejelentkezési ablakot is talál, aki nincsen bejelentkezve az oldalra.
  • Ha egy verseny döntője (és bronzmeccse) más formátumban játszódik, mint a meccs többi fordulója, akkor a formátumnál ez mostantól látható.

2016.02.04 - HearthCup v3.1

  • Elérhető a bejelentések menüpont, ahol mostantól mindig megtaláljátok a legújabb HearthCup verseny bejelentéseket és a legfrissebb újításokat, így sosem maradtok le semmiről!
  • További információk a versenyekről a főoldalon.
  • Már működik a főoldalon is a "mégsem leszek ott nézőként" opció.
  • Versenyeken már nem szükséges pl. Bo3 esetén 3-0-át beírni, hanem a 2-0 is elfogadott, vagy Bo5 esetén már a 3-0 is elfogadott és nem kell 5-0-át beírni.
  • Egyéb apróbb hibajavítások.

2016.02.01 - HearthCup v3.0.1

  • A profilban mostantól beállíthatjátok az alapértelmezett nyelvet (magyar legyen vagy angol), így, ha más eszközön is bejelentkeztek, mindig a profilban beállított nyelv alapján jelenik meg az oldal. Ebben az esetben a nyelvválasztó eltűnik a menü mellől.
  • A nézői regisztrációt úgy éritek el, ha a regisztrációra bárhol rákattintotok és ott olvashatjátok, hogy "Inkább csak nézőként regisztrálnál? Kattints ide!", de ha nem vagytok bejelentkezve és egy offline versenynél rákattintotok a nézőként ott leszek szövegre, akkor a felugró ablak fel is ajánlja a nézőkénti regisztrációt.
  • Mostantól a jelentkezők és nézők füleken láthatjátok zárójelben, hogy hányan jelentekeztek nézőnek, avagy versenyzőnek.
  • Az online verseny lakóhely ellenőrzésével kapcsolatos hibákat javítottunk ki.
  • Apróbb design változások és javítások FULL HD felbontáson, illetve attól nagyobb felbontásokon (2K-n és 4K-n).

2016.01.30 - HearthCup v3.0

  • Mostantól választható a nyelv - angol és magyar! Végre a sok angol nyelvű készüléken is beállíthatjátok a magyar nyelvet!
  • Nézői profil regisztrálására is van lehetőség
  • A régebbi versenyek oldal frissítve lett, hogy a 2016-os évet is támogassa
  • A Hall of Fame két részre lett bontva: National és HearthCup Hall of Fame
  • A National HearthCup Championship-ek kaptak 3 új rangot: Ogre bajnok (hét profija), Dr. Boom példaképe (szezon mestere) és Legyőzhetetlen (nemzet bajnoka)
  • A HearthCup Magyarországra kattintva mostantól a főoldalra kerültök vissza
  • Ahol bejelentkeztek, a bejelentkezést követően is azon az oldalon maradtok és nem kerültök vissza a főoldalra, az elfelejtett jelszó már egyszerűbben elérhető
  • A regisztráció is változott, és regisztrációs hibák is ki lettek javítva
  • A profilban is történtek változások, már több információ érhető el és a National HearthCup Championship-ben elért eredmények is láthatóak
  • A profil beállításokban már megadhatjátok a városotokat is, ha a fiókod csak "nézői fiók", akkor a profilban átalakítható "versenyzői" profillá
  • Nagyon sok design változás történt az oldalon, melyektől remélhetőleg sokkal élvezetesebb és egyszerűbb lesz használni az oldalt! Mobilon is sokkal használhatóbb lett az oldal
  • Sok hiba lett kijavítva, főleg a verseny jelentkezésnél, elfelejtett jelszónál, Hall of Fame-ben és a profilban

2016.01.16 - HearthCup v2.5

  • HearthCup felkészítve a 2016-os évre. 3-as Szezon támogatása és National HearthCup versenyek támogatása.
  • Offline versenyeknél lehetőség nézőként való részvétel jelzésére.
  • A Szabályzat menüpont megszűnt, a szabályokat mostantól mindig a versenyeknél láthatjátok.
  • A nézőket is láthatjátok az Offline versenyeknél.
  • Egyéb apróbb javítások és módosítások.
  • Idén sok változás fog még történni a HearthCup-on!

2015.10.11 - HearthCup v2.4.1.1

  • Hiba kijavítva az ékezetes karakterekkel kapcsolatosan.
  • Apróbb design javítások és módosítások nem bejelentkezett felhasználóknak.

2015.09.28 - HearthCup v2.4.1

  • A főoldalhoz hasonlóan a régebbi versenyek oldalai is megújultak.
  • A főoldalon elérhető már egy gyors bejelentkezés és regisztráció.
  • Az adatbevitel az ágrajznál felülre került, így könnyebb lesz beírni az eredményt nagyobb létszámú versenyeknél is.
  • További design javítások a főoldalon és az ágrajznál.

2015.09.21 - HearthCup v2.4

  • Megújult a főoldal kinézete.
  • Az oldal mostantól tovább nő méretben 1024px felett is.
    • Már nemcsak egy kis sávban látható a tartalom az oldalon, hanem teljes méretben minden felbontáson!
    • A menü is megnőtt.
    • Teljes responsive design-t kapott az oldal nagy kijelzőkön is.
  • Már látható a főoldal tetején (a slider alatt), hogy éppen hány verseny van az oldalon.
  • Gyors jelentkezés: Az oldalsávból az éppen következő versenyre lehet egy kattintással jelentkezni.
  • Újabb opciók kerültek az oldalsávba: "Támogass minket" és "Kapcsolat".
  • Új menüpont: Régebbi versenyek - ahol megtekinthetitek az össszes eddig lezajlott versenyt, láthatjátok a győzteseket, a nyertes üzenetét és a teljes ágrajzot.
  • Új rang: Fireside Festival bajnok. A Fireside Festival-okhoz is lehet már egyedi rangot szerezni.
  • Új funkció: Limit. Ezúttal már limitálhatjuk egy verseny maximális számát.
  • Új funkció: Elkészült a check-in rendszer. Azonban egyelőre nem érezzük, hogy szükség lenne a használatára.
  • Áttekinthetőbb főoldal. Gyorsabb jelentkezés. Kevesebb görgetés. Mindez az új kinézetnek köszönhető, ahol újratöltés nélkül, egyszerűen válthattok a verseny adatairól a jelentkezőkre és a szabályzatra.
  • A jelentkezők megjelenítése is teljesen megújult és mobilbarát is lett. A jelentkezők képéhez a kedvenc kaszt kerül be, ha nincs ilyen, akkor egy szép kérdőjel.
  • Mostantól láthatjátok, hogy mikor lesz elérhető az adott verseny ágrajza.
  • További design változások, módosítások és hibajavítások.

2015.09.06 - HearthCup v2.3.3

  • Apróbb szabályzat módosítások. Változás a kitiltási rendszerrel kapcsolatosan.
  • Oldal felkészítve a speciális versenyekre.
  • Magyarul már a GRID helyett az ÁGRAJZ szót használjuk. További átírások és részletesebb magyarázatok.
  • Elkezdődtek a belső tesztek egy "Check-In rendszer" elkészítésére.

2015.07.26 - HearthCup v2.3.2

  • Össze lehet kötni a HearthCup-ot a Hearthstone Hungary-vel, ha egyezik az e-mail cím és a jelszó a HearthCup e-mail címével és jelszavával! Új tagoknak ez HearthCup regisztrációnál lehetséges, többieknek a profilban érhető el - feltéve, hogy rendelkeznek egyező Hearthstone Hungary profillal!
  • A regisztráció már minden főbb böngészőből (és régi böngészőkből is!) működik!

2015.07.24 - HearthCup v2.3.1

  • A regisztráció teljesen megújult (megkapta a Hearthstone Hungary kinézetét), ezáltal már régi böngészőkből, illetve IE-ről is lehet regisztrálni! A profil hamarosan összeköthető lesz a Hearthstone Hungary-vel!

2015.07.18 - HearthCup v2.3

  • Fireside Gathering bajnok rang, illetve Fireside Gathering-ek teljes támogatása a későbbi versenyekhez!
  • Új rangok: Mal'Ganis helyett Kil'Jaeden, Leeroy helyett Nefarian.
  • A profil már több eredményt is ír, több statisztikát, illetve teljes képernyős lett és nagyobbak lettek a profil képek!

2015.06.21 - HearthCup v2.1

  • Az erőnyerők ellen már automatikusan beírásra kerül a 3-0.
  • Egyéb apróbb hibajavítások.

2015.06.10 - HearthCup v2.0

  • Frissült a szabályzat.
  • A grid-ben több javítást és változást is bevezettünk a hibák kiküszöbölésére.
  • Megtekinthetitek a pontjaitokat a 2. Szezonban is!
  • A 2. Szezon lejátszott versenyeit is elérhetitek már a főoldalról.
  • A 2. Szezon eredményei a Hall of Fame-ben is elérhetővé váltak.
  • A profilban külön lettek bontva az 1. és a 2. Szezon pontjai.
  • Akik már nyertek versenyt, létrehozhatnak saját versenyeket is (nem számít, hogy melyik szezonban)!
  • Létrehozhattok Bo1, Bo3, Bo5 és Bo7 meccseket is!
  • Javított mobil design és új mobil menü.
  • Oldal egységesítése a Hearthstone Hungary kinézetével (javított slider, felső menüsáv belépett felhasználóknak)
  • Az oldal alapértelmezett témája sárga lett, de a profil beállításokban beállíthattok zöld (Alleria Windrunner) és kék (eredeti Hearthstone Hungary) témát is!

  • Sok design módosítás az oldalon! (A linkek egyértelművé tétele, ami kék az link! )
  • Fejlesztett belépési rendszer!
  • Már a versenyeknél (főoldalon a verseny nevére, vagy a hozzászólok linkre kattintva) is elérhető a Disqus komment rendszer (ezenkívül még a grideknél érhető el, hogy verseny közben megbeszéljétek az eseményeket!).
  • Egyéb hibajavítások és designváltozások, további javítások és fejlesztések a grid-ben és a profilban.

2015.05.19 - HearthCup 2-es Szezon kezdete, javítások, profil változások

  • Frissült a szabályzat.
  • A grid-ben már elég az egyik félnek beírnia az eredményt.
  • Elindult a 2. HearthCup Szezon, a régi le lett zárva és ez már új szezonnak van számolva az adatbázisban is.
  • Teljesen megújult footer design.
  • Megújult a profil, bekerült egy profilkép és borítókép is. A kedvenc hős a profilképbe kerül, a jelenlegi rang képe pedig a borítóba (ezek mind új képek).
  • Továbbá a beállítások menü is a profilból érhető el, kissé megváltozott az oldalsáv is. Néhány rang megváltozott és néhány új képet is kapott.
  • A chat menüpont megszűnt, mostantól a verseny gridje alatt Disqus-al lehet beszélgetni és képeket is lehet feltölteni.
  • Egyéb hibajavítások és designváltozások, datepicker javítások.

2014.07.17 - Frissített szabályzat, angol nyelv és profil javítások

  • Frissült a szabályzat.
  • Az angol nyelv szinte teljesen elkészült. Angol böngészővel rendelkezőknek angolul fog megjelenni az oldal, a többieknek magyar lesz.
  • Több hibát is kijavítottunk a profil és a Hall of Fame oldalakon!

2014.07.14 - Angol nyelv részben elérhető

  • Az angol nyelv már nagyjából 60%-ban készen van, de még dolgounk rajta!
  • Ha a böngésződ nyelve angol, akkor a HearthCup.hu is angolul fog megjelenni, egyéb esetben a HearthCup.hu magyar lesz!

2014.06.23 - Új logó, új funkciók, új partner

  • Elkészült a HearthCup hivatalos logója a mAdicine design segítségével, amiért ezer köszönet neki. Ezt a fejlécben találjátok meg a kép jobb oldalán.
  • A versenyek már linkelhetőek (a verseny címére kattintva), így egyszerűbben meg lehet őket osztani. PL az eheti: http://hearthcup.hu/contest/24
  • A főoldalon mostantól mindenki számára elérhető ez a miniblog, melyben az aktuális hibajavításokat, újításokat, történéseket fogjátok látni. Ezenkívül újabb funkcióval bővült az oldal.
  • Mostantól annak a játékosnak aki megyneri az adott heti HearthCup-ot lehetősége nyílik egy egyszeri üzenet megadására, mely a következő verseny főoldalán fog megjelenni a versenyjelentkezésnél. A verseny kezdetével ez az üzenet eltűnik. Amint vége a versenynek (és ezt a rendszer is naplózza, azaz legkésőbb aznap éjfél) a nyertesnek újra lehetősége nyílik, hogy megadja az üzenetét.
  • Javítva a "Jegyezzen meg ezen az eszközön" funkció. Mostmár nem fog a rendszer kidobálni (feltéve ha ugyan azt a böngészőt használod és nem törlöd a böngészés adatait állandóan)
  • Előző hét óta partnertünk az ESL Magyarország.

2014.05.23 - Újabb rangok, frissített hall of fame

  • Új rangok érkeztek, hogy a versenyzés közben legyenek "elérhetőbb" célok is.
  • Ezenkívül frissült a Hall of Fame is. Ravencry#2883 ötlete alapján bővítettük a ranglista részt. Már meg lehet tekinteni a TOP 3 és a többi játékost győzelem és pont alapján is.
  • A fejlécben mostantól egyszerűbben megtalálható az éppen aktuális kupa neve, illetve az oldalt színesítve ugyanitt megjelenik az aktuális kupa képe is.

2014.04.28 - Nagy újítások a HearthCup életében - v1.0

  • Elkészült a HearthCup v1.0
    • Keresés: Rákereshettek a regisztrált játékosokra és megtekinthetitek a profiljaikat.
    • Játékos profilok:
      • Megtekinthető az adott játékos rangja
      • Hány HearthCup-on vett részt (link azokhoz a HearthCup-okhoz, amelyeken részt vett)
      • HearthCup-on elért pontszám (pl. Ha valaki nyer 2-1-re, majd kikap 1-2-re, akkor az adott HearthCup-on 3 pontot ért el!)
      • Hányszor nyerte meg a HearthCup-ot
      • Összesített HearthCup pontszám
      • Kedvenc kasztja (ha megadta)
      • Kedvenc paklijai (ha megadta)
      • Példa profilok:PHOENIX#2680, Ravencry#2883, KalEl#2377
      • Nyugodtan linkeljétek a profiljaitokat, hogy megmutassátok, milyen jók vagytok!
    • Adatmódosítás:
      • Módosíthatjátok a jelszavatokat
      • Módosíthatjátok a BattleTag-eteket, ha elírtátok volna
      • Megadhatjátok a kedvenc kasztotokat
      • Megadhatjátok a kedvenc paklijaitokat (a rendszer csak Hearthstonehungary, HearthPwn és HeartHead-ről fogad el linkeket!)
    • Hall of Fame:
      • Megtekinthetitek, hogy melyik hőssel hányszor nyerték meg a HearthCup-ot! Külön kiemelve a legtöbbet nyert kaszt.
      • Top 3 játékos!
      • Játékosokra és HearthCup-okra bontva a győzelmek.
    • Módosított jelentkezés:
      • Már csak egy kasztot kell megadni jelentkezéskor! Lehetőleg azt a kasztot adjátok meg, amivel biztosan fogtok játszani. A Hall of Fame-be az a kaszt kerül, amelyiket kiválasztotok, amikor jelentkeztek a versenyre! Erre a jelentkezéskor is felhívjuk a figyelmeteket.
      • A verseny kezdete előtt minden jelentkező kap egy e-mail-t, melyben értesítjük őket, hogy hamarosan kezdődik a verseny. Továbbá az e-mail egy linket is fog tartalmazni az ágrajzhoz (grid), így tudjátok, hogy ki ellen fogtok játszani.
    • Adatbeviteli rendszer a grid-ben:
      • Mostantól nem szükséges az eredményeket PHOENIX#2680-al közölnötök.
      • Aki részt vesz a versenyen és egy meccse véget ért, az eredményt meg kell adnia a gridben!
        FONTOS: Erőnyerő esetében 3:0-s eredményt kell felvinni, illetve normál mérkőzésnél ha 2:0 az állás akkor is 3:0-t kell megadni. ezenkívül MIND a két játékosnak ugyan azt az eredményt kell megadnia, ellenkező esetben a verseny megakad, mert a rendszer eltérő eredményeket nem fogad el.
      • Ha problémákba ütköztök, értesítsétek PHOENIX#2680-at!
    • Chat:Pár hete már elérhető a chat menüpont is. Nyugodtan használjátok, ott is beszélgethettek a meccsek előtt, ha úgy gondoljátok. Például ha valaki nem tud belépni a játékba (mert probléma van a Battle.Net szervereivel) érdemes a chat-en írni.
    • Egyéb:
      • Már IE 9-en is lehet regisztrálni, bejelentkezni és a versenyre jelentkezni!
      • A HearthCup-ok mostantól egyedi neveket is kapnak minden héten, az eheti HearthCup neve: Children's Week.
      • A Felhasználók adataival nem fogunk visszaélni és az adatokat nem fogjuk harmadik félnek továbbítani! Csak a BattleTag-etek nyilvános!